Grans
Estigues al cas de tot el que fem les classes de grans: 4t, 5è i 6è.
Taller Ara sí que en se
Aquest mes de març, els i les alumnes de 6è A i 6è B, vam tenir l’oportunitat de participar en un taller sobre salut emocional anomenat […]COM PODEM REDUIR LA VIOLÈNCIA AL NOSTRE ENTORN?
Els alumnes de 5èC estem treballant en la pregunta repte: Què podem fer per reduir la violència al nostre entorn?. Per poder investigar diferents aspectes hem […]I4 B I 6è B VISITEM CAN GUIXOT
El dijous 6 de març, els i les alumnes d’I4 B i 6è B, vam anar a visitar GUIXOTde8, una companyia catalana que crea i fabrica […]Documentació 4rt A
Sabeu si a tot el món es poden plantar les mateixes plantes? Nosaltres, la classe de 4art A, no ho sabem però ens interessa molt esbrinar-ho. […]ELS DE 6È HEM VISITAT EL LAB DE MANRESA
Els alumnes de 6è A comencem a investigar una nova hipòtesi de la seva pregunta repte, Què hi ha sota terra a Manresa?, i per començar […]PROJECTE 6ÈA «QUÈ HI HA SOTA TERRA A MANRESA?»
Els nens i nenes de 6è A ja tenen el projecte ben en marxa! Aquí teniu la documentació per anar seguint els seus progressos.QUÈ PODEM FER AMB UN TROSSET DE TERRA PER APROFITAR ELS SEUS RECURSOS I ATURAR EL CANVI CLIMÀTIC?
Hola, famílies, Ja fa uns dies, que la classe de 6è B estem treballant en el nou projecte d’aquest curs «Què podem fer amb un trosset […]El 25N a l’escola: una oportunitat per educar en igualtat i respecte
El 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, és una data clau per treballar valors fonamentals com el respecte, […]Anem a la Fageda
Aquesta setmana tota l’escola hem fet la sortida de tardor a la Fageda d’en Jordà. Dilluns els alumnes d’I3, I4, I5, primer i segon van anar-hi; […]Podem superar un rècord Guinness al nostre trosset de terra?
Vols veure com ha evolucionat el nostre projecte i com avancem cap al nostre producte final? Clica a la fotografia i veuràs quins passos hem anat […]5è B parlem amb el Christian López Rodríguez
A 5èB seguim amb la pregunta repte: Podem superar un rècord Guinness al nostre trosset de terra? I un dels objectius que tenim és conèixer de […]PRODUCTE FINAL 4T. ENQUESTA A L’ESCOLA SOBRE L’ESPORT
COM A PRODUCTE FINAL DE LA SEGONA HIPÒTESI DEL NOSTRE PROJECTE QUÈ NECESSITEM PER VIURE, HEM FET UN VÍDEO EXPLICANT L’ENQUESTA QUE VAM ELABORAR ENTRE TOTA […]4T B MUSEU OLÍMPIC DE BARCELONA
AQUEST DIJOUS VAM ANAR AL MUSEU OLÍMPIC PER RESOLDRE LA NOSTRA HIPOTESI DEL PROJECTE QUÈ NECESSITEM PER VIURE. US DEIXEM L’ENLLAÇ PER VEURE LES IMATGESUN PRODUCTE FINAL DEL PROJECTE DE 4T Què necessitem per viure?
Aquests dies hem estat preparant per grups unes infografies amb tota la informació que hem extret del treball de l’aigua i el seu bon ús. Si […]SORTIDA DE 4T B A CAN FONT. LA PETJADA HIDRICA
Els alumnes de 4t b hem anat a can font, on ens han fet dos tallers , el primer hem gravat un programa de ràdio amb […]4T I 5È PARTICIPEN ALS JOCS D’ALIMENTACIÓ PELS ALUMNES DE LA JOVIAT
Avui, les nenes i nens de 4t i 5è han participat a uns jocs d’alimentació, dut a terme pels alumnes de primer curs del CFGS de […]Taller higiene bucodental Joviat
Aquest dilluns 4 de març al matí, l’alumnat de 5è va realitzar un taller pràctic a càrrec d’unes estudiants de la Joviat, per saber com s’ha […]4T B- HEM ANAT AL CENTRE INSPIRA IOGA, MANRESA
Bon dia famílies! Fa dies que estem preparant el nostre producte final, una sessió de ioga per a tota l’escola, com a resultat de la nostra […]Per què tenim animals al món? 4tA
Si teniu ganes de conèixer el nostre projecte d’aula ,aquí en teniu una petita presentació.PER QUÈ TENIM ANIMALS AL MÓN?
Hola famílies, Si teniu ganes de fer un cop d’ull al nostre projecte feu un click a la imatge.DOCUMENTACIÓ 4TB; QUÈ NECESSITEM PER VIURE?
Ja tenim la documentació molt avançada i ens agradaria compartir-la amb vosaltres, a mesura que avanci el projecte, veureu com la nostra documentació també creix, com […]TREBALLEM LES EMOCIONS
A 4t. B dins del nostre projecte, » QUÈ NECESSITEM PER VIURE?», ens hem adonat que les emocions són molt importants pel nostre benestar fisic i […]PER QUÈ LA MAJORIA DE LA GENT VIU MENYS DE 100 ANYS AL S.XXI?
Hola famílies, La classe de 5èB, ja hem iniciat el nou projecte d’aquest curs i el volem compartir amb vosaltres. A partir de les nostres hipòtesis, […]PER SER LLIURES PODEM VIURE SENSE RECURSOS I NORMES?
Bones famílies, Aquí teniu el seguiment del nostre projecte, si el voleu veure podeu clicar a la imatge següent.SORTIDA DE 5È A LA BIBLIOTECA
El mes passat l’alumnat de 5è vam anar a visitar la biblioteca de l’Ateneu les Bases i ens ho vam passar molt bé realitzant un joc […]6èB – Es pot viure a qualsevol lloc de la terra?
A partir del lema d’escola «L’art de viure» i després de fer diferents converses a la rotllana, els alumnes de 6è B volem descobrir si […]Let’s Clean Up!
Els alumnes de I4 B amb la pregunta🤔 repte: Com podem cuidar manresa❓ i 5è A amb la pregunta repte: Foc🔥, foc🔥… i ara què❓ Van […]Colònies 2023
Com tots sabeu, el 27 i 28 d’abril vam anar de colònies a la Conreria al municipi de Tiana. Us deixem amb un grapat de fotos […]Setmana Cultural!!!
Com sabeu, des del divendres dia 24 hem fet un seguit d’activitats englobades dins la setmana cultural de l’escola. Aquest curs, la temàtica comuna són els […]8M a l’escola
Amb motiu del 8 de març hem portat a terme diferents activitats amb l’objectiu de reivindicar els drets i el paper de la dona a la […]Foc, foc … i ara què?
«Foc, foc … i ara què?» és la pregunta repte de 5èA, aquesta ens ha portat a investigar ecosistemes, les hectàrees, el foc, etc. Ens hem […]Sortida al Cosmocaixa
El dilluns 23 de gener els nens i nenes de 4t A hem anat a visitar el Museu COSMOCAIXA de Barcelona . Vam fer l’ activitat […]Sortida a Mura
En el marc del projecte «Foc, foc … i ara què?» realitzem una sortida a Mura de dos dies per avançar en dues de les preguntes […]PER QUÈ PUGEN ELS PREUS QUAN HI HA GUERRES?
Els nens i nenes de 5èB estem investigant la relació que hi ha entre la pujada dels preus i les guerres actuals. Us compartim la nostra […]